Kui tihti on vaja kontrollida sõiduki vedrustuse geomeetriat?
Aja jooksul vedrustuse regulatsioon häirub. See sõltub teekatte seisukorrast, vedrustuse sõlmede ja rooliseade detailide loomulikust kulumisest. Riketega kaasneb esialgsete näitajate muutumine ja lõtkude suurenemine. Seepärast on iga 20 000-30 000 km läbisõidu järel soovitatav teha rataste seadenurkade kontrolli ja vajadusel nende reguleerimist. See mõjutab kütusekulu, parandab auto juhitavust ja teel püsivust, vähendab vedrustuse ja rooliseade elementidele langevat koormust ning kummide kulumist. Esialgselt ülesseatud nurkade nihkumine võib olla põhjustatud ka ettenägematutest asjaoludest: avarii tagajärjel tekkinud kere ülemise ja alumise osa deformatsioonist, tugevatest löökidest, auku, kaevu või teeäärisele sõitmisest. Pidage meeles – igal stendil asjatundlikku ja vigadeta rataste kaldenurkade ja kokkujooksu reguleerimist/kontrolli Mercedes sõidukitele teha ei saa!
Sildade reguleerimist teostatakse ILBOS-AUTO autoteeninduses eristendil CORCHI (CORCHI saidile). 1947. a asutatud firma asub rataste kaldenurkade ja kokkujooksu kontrollimise ja reguleerimise stendide tootmises maailmas liidrikohal. CORCHI seadmetel kehastunud uusimad tehnoloogilised lahendused, juhtiv tarkvara ning kõrge usaldusväärsus teevad CORCHI toodangu konkurentidele kättesaamatuks!
CORCHI toodang on leidnud kõigi juhtivate autotootjate heakskiidu. Rataste kaldenurki ja kokkujooksu kontrollime ja reguleerimime viimase põlvkonna stendil, mis võimaldab autovedrustuse seadenurki kolmemõõtmelises kujutuses kontrollida. See tõstab (suurendab) rataste seadenurkade reguleerimise täpsust. Meie stend on varustatud ka inklinomeetriga, ilma milleta õiget rataste kokkujooksu pole tänapäeva autol üldse võimalik teha.